Meest gestelde vragen

Hieronder vindt je een aantal categorieën. Staat je vraag of antwoord er niet tussen? Neem dan contact op via info@zevenvoorleven.nl.

Donaties

Een deel van de donaties gaat naar Stichting Kanker Zien. Dit komt ten goed van het Oncologie Fonds van het RadboudUMC.

Vanwege de strenge privacywetgeving geven wij donateurs de mogelijkheid anoniem te blijven.

Inschrijven

Geen zorgen! Stel je vraag aan de linkerkant in onze speciaal ontworpen helpdesk. Belangrijk daarbij is dat je het probleem goed formuleert zodat wij direct gerichte actie kunnen ondernemen.

Ja natuurlijk, graag zelfs! Inschrijven met meerdere personen is heel makkelijk. Wil je bijvoorbeeld als bedrijf meedoen aan de toertocht, of heb je een vriendenteam? Een persoon maakt de teaminschrijving aan, bijvoorbeeld de teamcaptain.

Geen probleem, leuk dat je samen met een team mee wil doen! Voor ons is dit een gemakkelijke actie. Stuur een mail naar info@zevenvoorleven.nl en we zetten je zo spoedig mogelijk bij het team waar je onderdeel van bent!

Een foto is niet verplicht. Maar het helpt natuurlijk wel om je vrienden en familie enthousiast te maken om jou te steunen deze uitdaging aan te gaan. Een selfie is vaak al voldoende, zolang je de afbeelding van maximaal 2Mb en in .jpg formaat oploadt.

Ten eerste excuses voor het ongemak. Geen zorgen, we helpen je graag verder. Heeft u uw cookie-instellingen goed staan (dit kun je zien aan het groene vinkje bovenaan de inschrijfpagina) maar doet hij het nog steeds niet. Neem dan contact met ons op via de helpdeskfunctie. Probeer de foutmelding zo duidelijk mogelijk te verwoorden zodat wij er meteen mee aan de slag kunnen.

Je kunt je inschrijven zolang niet wordt aangegeven dat het evenement volgeboekt is. Zodra er geen plaatsen meer beschikbaar zijn vermelden wij dit op de website.

Helaas is dit niet mogelijk omdat we onze leveranciers vooraf op de hoogte moeten brengen van het aantal deelnemers.

Alle deelnemers krijgen na inschrijving een betaalbewijs van de inschrijving, Hierop staan de gegevens van Stichting Zeven voor Leven, zoals kvk en bankrekeningnummer benoemd. Mocht u desondanks toch een factuur willen, dan kan dat! Stuur een mail naar info@zevenvoorleven.nl en we maken de factuur zo spoedig mogelijk in orde.

Wilt u samen met uw collega’s deelnemen aan dit mooie evenement en zich inzetten voor het goede doel. Dat kan! Het aanmelden van een bedrijfspagina gaat op dezelfde manier als een ‘gewone’ teampagina. Een teamcaptain maakt tijdens het inschrijven een teampagina aan. Vervolgens kunnen al uw collega’s zich bij dit team voegen door bij het aanmelden “deelnemer van een bestaand team” aan te klikken. Wilt u (een deel van) het inschrijfgeld betalen voor uw medewerkers. Ook dat kan! Stuur met hoeveel mensen u deel wil en hoeveel korting per persoon men krijgt naar info@zevenvoorleven.nl en wij maken een factuur voor u. Vervolgens krijgt u een code die een x aantal keer te gebruiken is door uw medewerkers.

Jammer dat je niet mee mee kan doen aan Zeven voor Leven. Stuur in dit geval een mail naar info@zevenvoorleven.nl

Jammer dat je niet meer me kan doen aan Zeven voor Leven. Fijn dat je toch iemand anders hebt gevonden die je plek kan innemen. Stuur zowel je eigen als persoonlijke gegevens in dit geval naar info@zevenvoorleven.nl

Dit is niet nodig. Tijdens het ophalen van het inschrijfpakket geef je je naam en geboortedatum door.

Mijn profiel

De persoonlijke profielpagina die je van ons krijgt is eigenlijk jouw ‘visitekaartje’ voor je deelname aan Zeven voor Leven. Je kunt er je persoonlijke verhaal vertellen over waarom je meedoet en op die manier jouw netwerk motiveren een donatie te doen.

Op deze pagina kan iedereen rechtstreeks geld doneren voor jouw actie. Dit kan via iDEAL of een factuur. iDEAL heeft de voorkeur, omdat het geld dan automatisch en direct wordt verwerkt op je actiepagina. Facturen moeten na betaling handmatig aan actiepagina’s worden gekoppeld, wat gemiddeld 4 weken duurt.

Als je deelnemer bent in een team, krijgt het team een algemene teampagina. Het team kan zich daar introduceren. Je hebt dan dus de teampagina met daarachter de profielpagina’s van de teamleden.

Vrijwilligers

Mocht je niet zo handig zijn met de computer: aanmelden als vrijwilliger kan ook door te mailen naar fokje@zevenvoorleven.nl.

We verzorgen zelf het vrijwilligersmanagement voor Zeven voor Leven. Dat betekent dat wij je gegevens beheren. Door akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden en de Privacyverklaring bij je inschrijving als vrijwilliger geef je stichting Zeven voor Leven de toestemming je gegevens te gebruiken voor communicatie rondom het evenement. Je gegevens worden gebruikt om zo doelmatig als mogelijk je in te roosteren op de door jou gewenste taakgebied.

De stichting Zeven voor Leven is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van jouw persoonlijke eigendommen en andere waardevolle spullen. Stichting Zeven voor Leven heeft een evenementenverzekering afgesloten en vanuit de gemeente waar je woont ben je als vrijwilliger tevens verzekerd. Wij doen er alles aan om te zorgen voor een veilige werkomgeving, maar belangrijk om zelf ook goed op te letten of alles veilig kan verlopen. Stichting Zeven voor Leven kan aansprakelijk zijn (excl. eigen risico) voor ongevallen tijdens het evenement. Dit is geheel afhankelijk van de situatie van het specifieke geval. Bij bepaalde weersomstandigheden horen maatregelen getroffen te worden om de veiligheid te waarborgen voor iedereen die aanwezig is.

Op de dag van het event (of een dag eerder) ontvang een t-shirt. Tijdens het evenement draag je voor de herkenbaarheid het shirt welke je gekregen hebt. Na afloop mag je het shirt houden.

We communiceren op voorhand het rooster per mail.

We zijn de mogelijkheden aan het inventariseren. Je kan ook alvast kijken op onze website onder het kopje route-overnachten.

Alle informatie over waar je je moet melden, je fiets of auto kunt parkeren staat in de meldbrief en/of wordt verteld tijdens de informatiebijeenkomst en/of staat vermeld op de website onder het kopje ‘vrijwilligers’.

Geef bij je inschrijving aan met wie je samen ingedeeld wilt worden en tijdens de informatiebijeenkomst kun je dit tevens met ons bespreken. Wij kunnen van te voren geen beloftes doen, want de uiteindelijke indeling is ook afhankelijk van het aantal vrijwilligers dat zich aanmeldt en welke functies er beschikbaar zijn.

Dat is afhankelijk van de dienst en locatie waar je ingedeeld wordt. Geef bij aanmelden je voorkeuren aan, dan proberen we daar natuurlijk rekening mee te houden.

De lunchpakketten worden zo algemeen mogelijk samengesteld. Wij proberen wel rekening te houden met dieetwensen. Geef bij aanmelden je voorkeuren op. Onze ervaring leert dat onderling ruilen van broodjes of andere versnaperingen uit het pakket ook een oplossing kan zijn.

In de briefing die je van ons ontvangt staat vermeld waar je je af kunt melden.

Je ontvangt geen financiële vergoeding voor je inzet, ook reis- en verblijfkosten worden niet vergoed. Je krijgt wel kleding en een lunchpakket. En een unieke mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan een uniek en maatschappelijk gedragen evenement. Indien gewenst kunnen wij een getuigschrift voor jouw inzet opstellen.