Inschrijven

Ik kan mij niet inschrijven, wat nu?

Geen zorgen! Stel je vraag aan de linkerkant in onze speciaal ontworpen helpdesk. Belangrijk daarbij is dat je het probleem goed formuleert zodat wij direct gerichte actie kunnen ondernemen.

Kunnen wij ons ook als team aanmelden?

Ja natuurlijk, graag zelfs! Inschrijven met meerdere personen is heel makkelijk. Wil je bijvoorbeeld als bedrijf meedoen aan de toertocht, of heb je een vriendenteam? Een persoon maakt de teaminschrijving aan, bijvoorbeeld de teamcaptain.

Wat als ik als deelnemer sta aangemeld en me toch bij een team aan wil sluiten?

Geen probleem, leuk dat je samen met een team mee wil doen! Voor ons is dit een gemakkelijke actie. Stuur een mail naar info@7vl.nl en we zetten je zo spoedig mogelijk bij het team waar je onderdeel van bent!

Wat als ik geen foto heb?

Een foto is niet verplicht. Maar het helpt natuurlijk wel om je vrienden en familie enthousiast te maken om jou te steunen deze uitdaging aan te gaan. Een selfie is vaak al voldoende, zolang je de afbeelding van maximaal 2Mb en in .jpg formaat oploadt.

Wat als mijn betaling niet lukt?

Ten eerste excuses voor het ongemak. Geen zorgen, we helpen je graag verder. Heeft u uw cookie-instellingen goed staan (dit kun je zien aan het groene vinkje bovenaan de inschrijfpagina) maar doet hij het nog steeds niet. Neem dan contact met ons op via de helpdeskfunctie. Probeer de foutmelding zo duidelijk mogelijk te verwoorden zodat wij er meteen mee aan de slag kunnen.

Kan ik mij nog aanmelden?

Je kunt je inschrijven zolang niet wordt aangegeven dat het evenement volgeboekt is. Zodra er geen plaatsen meer beschikbaar zijn vermelden wij dit op de website.

Kan ik mij ook op de dag zelf nog aanmelden?

Helaas is dit niet mogelijk omdat we onze leveranciers vooraf op de hoogte moeten brengen van het aantal deelnemers.

Kan ik een factuur krijgen?

Alle deelnemers krijgen na inschrijving een betaalbewijs van de inschrijving, Hierop staan de gegevens van Stichting Zeven voor Leven, zoals kvk en bankrekeningnummer benoemd. Mocht u desondanks toch een factuur willen, dan kan dat! Stuur een mail naar info@7vl.nl en we maken de factuur zo spoedig mogelijk in orde.

Hoe meld ik een bedrijfsteam aan?

Wilt u samen met uw collega’s deelnemen aan dit mooie evenement en zich inzetten voor het goede doel. Dat kan! Het aanmelden van een bedrijfspagina gaat op dezelfde manier als een ‘gewone’ teampagina. Een teamcaptain maakt tijdens het inschrijven een teampagina aan. Vervolgens kunnen al uw collega’s zich bij dit team voegen door bij het aanmelden “deelnemer van een bestaand team” aan te klikken. Wilt u (een deel van) het inschrijfgeld betalen voor uw medewerkers. Ook dat kan! Stuur met hoeveel mensen u deel wil en hoeveel korting per persoon men krijgt naar info@7vl.nl en wij maken een factuur voor u. Vervolgens krijgt u een code die een x aantal keer te gebruiken is door uw medewerkers.

Helaas moet ik mijn inschrijving annuleren, hoe doe ik dat?

Jammer dat je niet mee mee kan doen aan Zeven voor Leven. Stuur in dit geval een mail naar info@7vl.nl

Kan ik mijn inschrijving overzetten op de naam van iemand anders?

Jammer dat je niet meer me kan doen aan Zeven voor Leven. Fijn dat je toch iemand anders hebt gevonden die je plek kan innemen. Stuur zowel je eigen als persoonlijke gegevens in dit geval naar info@7vl.nl

Moet ik een bewijs van inschrijving meenemen op de dag zelf?

Dit is niet nodig. Tijdens het ophalen van het inschrijfpakket geef je je naam en geboortedatum door.